top of page
  • תמונת הסופר/תאריק דרוקר

נעלי ריצה לנשים וגברים

הידעתם שלנעלי ריצה יש אורך חיים?

איך לדעת אם כדאי להחליף נעלי ריצה?

ב-4-5 השנים האחרונות, מגמת התעמלות, הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים גדלה מאוד. במאמר זה בואו נלך לעומק על ריצה. ריצה היא בנוסף לעזרה בחיזוק הגוף. ריצה יכולה גם לעזור לזיכרון. מפחית חרדה שפר גם את הבריאות הנפשית של מתאמנים.

מהם היתרונות בריצה?

1. ריצה יכולה לעזור לנו להפחית מתח. כי בזמן הריצה הגוף מייצר חומרים הנקראים אנדוקנבינואידים. (אנדוקנבינואידים) יוצאים החוצה.חומר זה יכול לעזור להפחית מתח.


2. עזרו לנו להרגיש טוב ריצה מגבירה את זרימת הדם למוח. על ידי גירוי המוח לתת לנו מצב רוח טוב יותר. בנוסף להפחתת מתח בחולים מדוכאים יכולים ריצה. כי זה יכול לעזור להפחית תסמינים של דיכאון. במחקרים מסוימים, נאמר גם כך ריצה יעילה כמו טיפול תרופתי בחולי דיכאון. אבל זה עדיף כי אין תופעות לוואי (עיין https://shorturl.asia/Kmqi3).


3. עזרה בשינה בנוסף לסיוע לחולי דיכאון ריצה גם עוזרת לנו לישון בשקט. כי כשהגוף מקבל אנדורפינים מהריצה יגרום לנו להרגיש רגועים ולישון בשקט.


4. עזרו לריאות וללב שלנו להיות בריאים. אימון טוב צריך להיות באורך של לפחות 30 דקות, וכך גם הריצה. רק 30 דקות ביום, אבל התוצאות מתווספות ל-3 לעיל. זה גם עוזר לשמור על בריאות הריאות והלב שלנו גם כן. עכשיו כשאנחנו יודעים את היתרונות הרבים של ריצה, חשוב שיהיה לנו ציוד שיתמוך בכפות הרגליים והברכיים שלנו. אנחנו מדברים על "נעלי ריצה" רבים. אנשים לא מבינים את זה לעתים קרובות "תלבש כל נעליים שאתה יכול לרוץ." כל סוג של נעל נועד לעבוד בהתאם. אם נבחר להשתמש בנעלי ספורט כדי ללבוש הליכה וריצה רגילים. בהחלט יהיו השלכות.


ההבדל בין נעלי ריצה לנעלי ספורט רגילות


גם ריצה וגם הליכה הם דברים טובים לעשות על בסיס קבוע. ניתן לראות את התוצאות בבירור במונחים של בריאות גופנית ובריאות נפשית.יש אנשים שיכולים להתרכז גם בריצה. אבל דבר אחד שיש לקחת בחשבון הוא כדאי לבחור נעלי ריצה שיתאימו לפעילויות שנעשה. ריצה והליכה הם שונים. גם אם מדובר בתנועה של הגוף בצורה דומה להליכה יש סיכוי לפציעה של 1-5% בלבד, אבל לריצה יש השפעה גדולה פי כמה מהליכה ויש לה סיכוי של 20-70% לפציעה (הפניה: https://shorturl.asia/MNqCc) וסגנון הריצה של כל אדם אינו אותו דבר. משקלי רגל שונים לכן נעלי ריצה מיועדות להתאים לרצים שונים. וזה גם עוזר לתמוך בקרסול. גם הברכיים שלנו


יתרונות נעלי ריצה


1. נעלי ריצה גמישות יותר מסניקרס רגילות. נעלי הליכה זה לא גמיש כמו נעלי ריצה. נעלי הליכה קשיחות יותר מנעלי ריצה. ושוקלת יותר


2. לנעלי ריצה יש טכנולוגיה שתעזור לתמוך בהשפעה. לריצה תהיה השפעה. לכן, נעליים לריצה צריכות להיות נעליים שיכולות לעמוד בפני המשקל וההשפעה. אשר המשקל וההשפעה נעלי ריצה מיועדות לשיכוך בעקב ובקדמת כף הרגל, כך שאם החברים שלך צריכים לרוץ למרחקים ארוכים. לכן חשוב לבחור את הנעליים הנכונות.

אבל זה לא שקנינו זוג נעלי ריצה אחד וזה נעשה. צריך לפקוח עין גם על הנעליים שלנו. כי לנעלי ריצה יש חיים שלמים. באופן כללי, תוחלת החיים של נעלי ריצה היא בערך 500-800 קילומטרים, אבל אני חייב להסתכל על זה. כמה קשה לנו להשתמש בזוג הזה?


שימו לב שאנחנו צריכים להחליף נעלי ריצה או לא.


1. אני מרגיש שכשאני נועל נעלי ריצה, הרגליים שלי מרגישות עייפות. אי נוחות בכף הרגל


2. כאשר יש תקלה של נעלי ריצה כמו עקבים קרועים או בלויים


3. התחלתי להרגיש שנעלי הריצה שלי לא ספגו את הפגיעה כמו קודם.


4. לנעלי ריצה צורה רפויה כשהן מעוותות ומעוותות כאשר מנסים לאחוז בנעל.



אם חברים מחפש זוג נעלי ריצה שמתאימות לאורח החיים של חבריך היום, REV RUNNR, היבואנית והמפיצה של בגדי ספורט והנעלה של מותגים מובילים רבים, לרבות הלבשה, נעלי ריצה, נעלי ריצה לשבילים. נעלי ריצה למרתון נעלי כדורסל וציוד ריצה נוסף לכל המינים והגילאים, המאפשר להכין את כל הגוף. מכף רגל ועד ראש לפני ריצה כדי למדוד את הלב במרתון הבא ראו פרטים והזמינו את כל המוצרים ב-BELINDA.

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page