top of page
  • תמונת הסופר/תאריק דרוקר

נעלי סקוני

עודכן: 29 ביולי 2022

נעלי סקוני -בלינדה. החשמונאים 93 תל אביב



מחקר שנערך הראה ש-81% מהרצים כנראה קונים את נעל הריצה הלא נכונה. מתחילים, מקצוענים, רצים עם טביעת רגל ניטרלית- לכל ספורטאי יש ביומכניקה שונה וריצה אחרת, לכן, הם צריכים נעלי ריצה שונות. כן, יש סיבה למה יש מיליון נעלי ריצה שונות ואין זה פלא שרבים מאיתנו הולכים לאיבוד בעולם נעלי הריצה וקונים את הנעל הלא נכונה.

התגליות הללו תפקידם להדריך את הרצים לנעל המתאימה לצרכיהם. בעת יצירת נעלי הריצה שלהם, למותג יש מוטו בראש: "רוץ רחוק יותר, מהר יותר ומעבר" - ובכל קולקציה הם מציעים דגמים ניטרליים (כמו רוב נעלי הריצה הקיימות), לפרונציה רגילה ודגמים עם תמיכה נוספת לפרונציה מוגברת. . שני הסיווגים הבסיסיים הללו של אימונים רגילים, אימונים אינטנסיביים, מרוצים ונעלי שבילים מבוססים כמובן על סגנון הריצה וטביעת הרגל של הרץ.

האם אתה יודע למה אתה רץ בנעלי הריצה הנוכחיות שלך? האם יש להם ריפוד רך או קשה יותר? למה בחרת בהם? האם אתה יודע איזה סוג של פחת אתה מעדיף? וחשוב מכך, לאיזה סוג אימון או מרוץ תשתמש בנעלי הריצה? האם הם, למעשה, מתאימים לשימוש זה? נעל מירוץ עם סוליית קרבון לא חייבת לתפוס את מקומה של נעל האימון היומיומית שלך רק בגלל שהיא מעניקה לך מהירות נוספת, גורמת לך להרגיש טוב יותר לאחר הריצה. :)


יתרה מכך, לא מומלץ לנעול את אותן נעליים בכל ריצה. אם אתה רץ יותר מפעמיים בשבוע, עליך להחליף את נעלי הריצה כדי להעניק לרגלים תחושות וחוויות שונות. עם זאת, אילו דגמים יתאימו להעדפות שלך, לסגנון הריצה שלך ולביומכניקה שלך? אנו נעזור לך למצוא את נעל הריצה המושלמת שלך בכמה צעדים בלבד.

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page