top of page
  • תמונת הסופר/תאריק דרוקר

נעלי ספורט לכל יום. : איך לנעול?

נעלי ספורט וסניקרס רלוונטיות מאוד עכשיו! קל ונוח לנוע בהם בקצב הערים הגדולות. העיקר שאתה עדיין יכול להיות מסוגנן. במרדף אחר נוחות, אופנה מפורסמות רבות החליטו לדחוף את האופקים של השימוש בנעל הנפלאה הזו והעזו לשפר את מושג הסגנון.


מכיוון שהפוסט התברר כגדול מאוד, נאלצתי לחלק אותו לשני חלקים. בחלק זה נדבר על אילו בגדים עדיף לשלב נעלי ספורט, והחלק השני יחשוף את העקרונות של שילובי צבעים. אני לא אתפלא אם רבים יגידו עכשיו: "כמה אתה יכול לכתוב על נעליים על נעליים נמוכות?!"

זה כבר לא חדשות שנעלי ספורט ישימות לא רק בחדר הכושר. קדס, נעלי ספורט ונעלי ספורט נלבשים כעת לא רק עם ג'ינס.

עם שמלה

סגנונות , שמלות רומנטיות, קז'ואל וקלאסיות עם חומרתה או שיפון ותחרה נשיים.


הדרך הקלה ביותר ליצור תמונה כזו היא אם לאחד משני האלמנטים יש הדפס, והשני נשאר רגיל. שמלות סריגים נראות מאוד אורגניות עם נעלי ספורט. שלב הדפסים גרפיים וסניקרס בצבע אחיד עם קלאץ' בהיר או תיק יד בצבע מנוגד. ניתן ללבוש שמלת תחרה עם קלאץ' קלאסי בצבעים ניטרליים או עם גרסה מודרנית בפרווה מלאכותית צבעונית. פרווה שתתאים לשמלה נראית עדינה במיוחד. משקפיים שחורים או בז', למשל, בסגנון wayfarer, משלימים את המראה בצורה מושלמת. אם עדיין יש מעט צבע בתלבושת שלך, הפוך את המשקפיים למבטא בהיר.

עם חצאית


נעלי ספורט לנשים ניתן לשלב בקלות עם חצאית בכל סגנון ואורך. קל מאוד לשלב סניקרס עם סווטשירט, חולצת ג'ינס, חולצת שמלה לבנה או טי שירט. ציורים או כתובות מצחיקות יתאימו על סווטשירט וחולצת טריקו. על מנת להיראות עסקי ואלגנטי ככל האפשר, עליך לבחור סגנונות לבוש קפדניים יותר (חולצה, חולצה, חצאית עיפרון) ולהשתמש במינימום צבע (1-2 גוונים, אחד מהם ניטרלי). חצאיות קצרות עם קפלים נראות נהדר עם גווני סוכריות פסטל (מרשמלו, פיסטוק, סורבה וכו'), בעוד שחצאיות מיני בגזרה מקורית עדיף לרכוש בצבעים רוויים בהירים (גוונים עזים, ניאון) וללבוש עם פריטים מנוגדים.


החומר הפשוט והאהוב ביותר הוא ג'ינס, וזה לא מפתיע, כי זה מאוד קל לשלב. חצאיות ג'ינס משלימות את המראה שלך עם סניקרס.


לנועזות ביותר, תוכלי לבחור באופציה אומנותית, חצאית נפוחה של ניו לוק, סגנון שקארי בראדשו כל כך אהבה. תן לו להיות עשוי טול בגוון יוצא דופן או מחומר עם דפוס פנטזיה. תכשיטים זוהרים בתמונה זו יתקבלו בברכה. למראה רטרו מתאימה חצאית מידי בהדפס וישי. דרך נוספת היא להרכיב סט שחור ולבן עם טופ פסים.


למידע על איך לשלב צבעים עם נעלי ספורט, איך לנעול נעלי סטייטמנט ואיזה גרביים לבחור, ראה את המשך מאמר זה, "חלק 2: אפשרויות צבע".

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page